101 post:D

   Here I am again:)…Pa šta ima? Kod mene sve staro….Zapravo, kod mene se nikad ništa ne mijenja u realnosti…Samo ja prelazim iz jednog svog svijeta u drugi, treći, deseti…Ima ih milion…Ovih dana sam jaako čudnog raspoloženja. Osjetljiva, razdražljiva, rasijana (ništa novo)…Nisam izišla od prošlog vikenda, što treba ostati zapisano u historiji(inače izlazim svaku, svaku noć…). On mi je opet u mislima, snovima…U onoj sam tužnoj fazi kad počinješ shvatati. Ipak sam u strepnji da se nisu pomirili. Koliko god ja pričala da sam ravnodušna, nisam ni blizu…Pravo sam plačljiva ovih nekoliko dana. Imam osjećaj da mi je mama nekako neraspoložena, nostalgična, nezadovoljna…Vjerovatno umišljam, ali to nenormalno utiče na mene. Od pomisli na to biva mi muka….

   Sve je super, dok ja sebi ne kažem:"Sad se vrati u stvarnost i skontaj kako je sve…" I onda počne. Plač, nervoza i sve već navedeno…Inače sam hronično pospana, a u školi praaavo dosadno. U subotu idem u Sarajevo, malo kod Sanje i seke. uuuuuuuughrggggggggggggghjfhegrgrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!Huja me sve hvata…..:S:S:S:S…Užas, poludjet ću ovako…

Pusa vam:(

krofnica
Ja sam vam jedna najobičnija cura, koja uživa u najobičnijim stvarima:)Volim izlaske, momke, književnost, gitaru, Balaša&Co, čokoladu, špagete i tomu slično:)

9 komentara

Komentariši